Narzędzie do odblokowania zabezpieczeń kół BMW PICHLER
Przegląd
Do luzowania śruby blokującej koła BMW i MINI Do poluzowania śruby zabezpieczającej blokadę kół Ściągacz z 3 pazurami. Pręt przesuwny 315 mm z młotkiem 1,35 kg. Klucz operacyjny ze specjalnym pro...- Lub WEŹ W LEASING
- Grzechotki klucze
- Narzędzia do samochodów hybrydowych
- Narzędzia ręczne
- Stacje do napełniania klimatyzacji
- SZAFKI NARZĘDZIOWE
- Klucz dynamometryczny
- KLUCZE NASADOWE I AKCESORIA
- NARZĘDZIA PNEUMATYCZNE
- NARZĘDZIA DO OBSŁUGI SILNIKA
- SIŁOWNIKI I NARZĘDZIA HYDRAULICZNE
- ELEKTRONARZĘDZIA UDAROWE, WKRĘTARKI AKUMULATOROWE
- NARZĘDZIA DO NAPRAWY PODWOZIA
- DIAGNOSTYKA WTRYSKIWACZY
- Klucze płasko oczkowe
- Ściągacze do zawieszenia, ściągacz sprężyn, sworzni, półosi, przegubów kulowych
- NARZĘDZIA DO UKŁADU NAPĘDOWEGO
- SZCZYPCE DO OBSŁUGI SAMOCHODÓW
- NARZĘDZIA DO UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH
- TESTERY DIAGNOSTYCZNE
- NARZĘDZIA BLACHARSKIE
- PODNOŚNIKI
- URZĄDZENIA DO GEOMETRII
- DODATKI DO PALIW
- DODATKI DO OLEJU
- OLEJE SILNIKOWE MILLERS OILS
- Chemia techniczna, kosmetyki samochodowe i kosmetyki motocyklowe.
- WYPOSAŻENIE WARSZTATU
- KOMPRESORY
- WYWAŻARKI
- MONTAŻOWNICE
- PICHLER
- WALLMEK
- NARZĘDZIA DO WTRYSKIWACZY I ŚWIEC ŻAROWYCH
- SZCZOTKI I FREZY
- Spinki samochodowe, złącza, klipsy
- ODZIEŻ ROBOCZA
- Cartt professional tools
Twój koszyk jest pusty!
Do luzowania śruby blokującej koła BMW i MINI
Do poluzowania śruby zabezpieczającej blokadę kół Ściągacz z 3 pazurami. Pręt przesuwny 315 mm z młotkiem 1,35 kg.
Klucz operacyjny ze specjalnym profilem zewnętrznym. Praca w 100% bezpieczna procesowo.
Pasuje do wszystkich śrub blokujących BMW i MINI z obrotowym pierścieniem zewnętrznym BMW i MINI montują śrubę blokującą blokadę koła z obrotowym pierścieniem zewnętrznym, który uniemożliwia otwarcie rygla od zewnątrz bez upoważnienia.
Jeśli jednak oryginalny klucz zwalniający blokadę koła jest uszkodzony lub zgubiony, śrubę można usunąć tylko z dużym wysiłkiem, jeśli w ogóle.
Bardzo często felga jest uszkodzona. Efektem są wysokie koszty i niezadowoleni klienci warsztatów.
Dzięki założeniu ściągacza z trzema pazurami, przednia część śruby zamka koła jest ściągana bez kontaktu z felgą.
Specjalny klucz jest następnie wbijany w istniejący profil wewnętrzny i śruba jest odkręcana bez uszkodzenia innych elementów.
Niezawodny proces roboczy skutkuje dużą oszczędnością czasu i kosztów.